Inteligentné funkcie
Odolná nabíjacia stanica, ktorá dokáže zladiť potreby Vášho elektromobilu a domácnosti.
Karel Míšek, ComElectric
Load Balancing
Dokáže rozdeliť nabíjací výkon medzi dva elektromobily, vďaka čomu je vhodný predovšetkým do firiem s väčším elektrickým vozovým parkom či pre verejné prevádzkovanie.
Web Server
Inteligentná aplikácia Web server umožňuje mať jednoduchý prehľad o spotrebe jednotlivých užívateľov, vzdialenú autorizáciu a celkové štatistiky a ich export.
RFID autorizácia
RFID čipy umožňujú ľahkú identifikáciu jednotlivých užívateľov a autorizáciu ich prístupu k nabíjacej stanici.
Podpora platobnej brány EVE CHARGE
Platobná brána EVE CHARGE je určená pre všetkých verejnych prevádzkovateľov nabíjacích staníc, ktorí vďaka nej môžu určiť pre svojich užívateľov rôzne tarify. Užívatelia potrebujú len načítať QR kód.
Podpora protokolu OCPP
Vďaka protokolu OCPP dokážu nabíjacie stanice komunikovať so všetkými dodávateľmi energie a prevádzkovateľ si tak môže vybrať tú najvýhodnejšiu možnosť.
Připojení k síti
Stanice vytváří vlastní Wi-Fi hotspot, který umožňuje dálkové ovládání nabíjecí stanice pomocí mobilního telefonu.
Pre koho je nabíjacia stanica s inteligentnými funkciami vhodná?
Nabíjaciu stanicu s inteligentnými funkciami ocenia všetci, ktorí chcú umožňovať verejné nabíjania.
Často kladené otázky
Platba
1. Sú spomínané ceny konečné?
Všetky uvedené ceny sú vždy konečné. Inteligentné funkcie, ktoré sú súčasťou nabíjacej stanice EVECUBE C, sa platia v rámci základnej ceny. Jediná funkcia, ktorá sa platí mesačne, je platobná brána EVE CHARGE.
Zákaznícka podpora
1. Za akých okolností môžem nabíjaciu stanicu s inteligentnými funkciami reklamovať?
V prípade zistenia vád či závad na nabíjacích staniciach alebo ich funkcií, je nutné kontaktovať našu technickú podporu a po dohovore a neumožnení diaľkovo nabíjaciu stanicu opraviť je potrebné stanicu zaslať na naše sídlo v rámci reklamácie.
2. Ako rýchlo môžem očakávať odpoveď od zákazníckej podpory v prípade, že niečo nebude fungovať?
Zákaznícka podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodín v pracovné dni. V prípade komplikovanejších prípadov môžu naši technici pomôcť vyriešiť problém aj mimo bežného pracovného času. Ak je problém urgentný odporúčame zavolať na našu infolinku +420 722 689 252.
3. Ak zistím, že stanica s inteligentnými funkciami nie je pre mňa, môžem ju vrátiť?
Pred zakúpením nabíjacej stanice odporúčame kontakovat našu technickú podporu a všetky Vaše požiadavky oznámiť našim kolegom.
Technické špecifikácie
1. Aké protokoly využíva nabíjacia stanica s inteligentnými funkciami?
Naše nabíjacie stanice podporujú protokl pripojenia OCPP. Vďaka protokolu OCPP dokážu nabíjacie stanice komunikovať so všetkými dodávateľmi energie a prevádzkovateľ si tak môže vybrať tú najvýhodnejšiu možnosť.