Nabíjací riešenie od EV Expert
WEB SERVER
- Aplikácia pre vzdialenú správu nabíjacej stanice
- Vzdialená autorizácia nabíjanie
- Umožňuje nastavenie užívateľských účtov a práv
- História prebehnutých transakcií a možnosť ich exportu
- Nastavenie pripojenia do siete
RFID AUTORIZÁCIA
- Možnosť autorizácie cez RFID kľúčenky
- Vhodné pre firemné využitie
- História nabíjanie každého užívateľa
- Správa užívateľských účtov cez WEB SERVER
Pre koho sú nabíjacie stanice EVECUBE vhodné?
Prevedenie antivandal z nerezovej ocele zaisťuje, že nabíjacie stanice sú vhodné do verejných priestorov.
Platobná brána EVE CHARGE a MID certifikovaný elektromer umožňujú prevádzkovať nabíjaciu stanicu za odplatu a za spotrebovanú energiu môže prevádzkovateľ vystavovať faktúry.
-
Po - Pia: 8 - 17 hod
-
Odpovieme do 24 hod.
-
Po - Pia: 9- 16 hod
1. Výber nabíjacej stanice
Výber vhodnej stanice závisí od potrieb každého klienta a na tom, aké funkcie od nabíjacej stanice vyžaduje a či ju chce pre domáce či verejné využívanie.
2. Doručenie nabíjacej stanice
Nabíjacia stanica sú robené na mieru presne podľa potrieb klienta. Výroba a dodacia lehota je približne 6 - 8 týždňov.
3. Inštalácia nabíjacej stanice
V prípade potreby sa na nás neváhajte obrátiť ohľadom výberu vhodného miesta, kam nabíjaciu stanicu umiestniť.
Radi zabezpečíme aj samotnú inštaláciu alebo povinnú revíziu.
Často kladené otázky
Doprava a platba
1. Do ktorých krajín je doprava zadarmo?
Doprava je zdarma do väčšiny krajín EÚ pri objednávke nad 150 eur. V prípade nabíjacích staníc bude objednávka do týchto krajín vždy zadarmo.
Do ostatných krajín stojí poštovné v závislosti na výške objednávky 12 - 29 EUR.
2. Ako dlho trvá doručenie?
Po objednaní nabíjacej stanice EVECUBE je dodacia lehota približne 6 - 8 týždnov do krajín EÚ. Táto doba sa ale môže predĺžiť v prípade zvolenia príplatkových modulov alebo väčšieho množstva nabíjacích staníc.
3. Je možná zľava pri objednaní väčšieho množstva nabíjacích staníc?
Zľavy nie je problém dohovoriť individuálne. V prípade, že by ste mali záujem o väčšie množstvo nabíjacích staníc, neváhajte nás kontaktovať.
4. Je v cene zahrnuté DPH, clo a ďalšie poplatky?
Áno, všetky ceny sú konečné pre krajiny EU. V prípade ostatných krajín je potrebné počítať s prípadnými colnými poplatkami.
5. Dopláca sa za updaty firmvéru?
Všetky updaty sú počas záručnej doby zadarmo. Po uplynutí záručnej doby sú za príplatok.
Zákaznícka podpora
1. Môžem stornovať predobjednávku?
Áno, pokiaľ sa nejedná o zákazkovú výrobu EVECUBE s príplatkovými modulmi, potom je stornovanie predobjednávky je možné.
2. Za akých okolností môžem EVECUBE reklamovať?
Na všetky nabíjacej stanice sa vzťahuje nadštandardná záručná doba 36 mesiacov, alebo je možné si priobjednať predĺženú záruku na 60 mesiacov. Počas tejto doby je možné reklamovať akýkoľvek nedostatok podľa záručných podmienok.
3. Ako rýchlo môžem očakávať odpoveď od zákazníckej podpory?
Zákaznícka podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodín v pracovné dni. V prípade komplikovanejších prípadov môžu naši technici pomôcť vyriešiť problém aj mimo bežného pracovného času. Ak je problém urgentná odporúčame zavolať na našu infolinku +420 722 689 252.
4. Je možné brandové nabíjacej stanice na mieru?
V prípade objednania viac nabíjacích staníc je možné dohodnúť individuálny grafiku a vzhľad ako u nabíjacích staníc, tak i u softvéru.
Radi Vám zodpovieme Vaše otázky
Radi Vám odborne poradíme s každým Vaším dotazom, pripravíme ponuku na mieru. Neváhajte sa na nás obrátiť.
-
Po - Pia: 8 - 17 hod
-
Odpovieme do 24 hod.
-
Po - Pia: 9 - 16 hod