Nabíjanie pre domácnosti

Prečo si vybrať nabíjaciu stanicu od EV Expert, aké sú jej výhody a čo všetko Vám umožní?

Vyberať môžete z modelov, ktoré umožňujú vzdialenú správu, zladenie energetických potrieb domu a elektromobilu či autorizáciu pomocou RFID štítkov.

Ako vybrať nabíjaciu stanicu?

Nabíjacia stanica EVECUBE pre Váš elektromobil

Ako si vybrať nabíjaciu stanicu

 

Riešenie pre Vašu domácnosť od EV Expert

  • Poradíme s výberom

  • Pripravíme inštaláciu

  • Zaistíme revíziu

  • Servis po dobu 3 rokov

 

 

Ako prebieha kúpa a inštalácia nabíjacej stanice pre domácnosti?

Cesta k Vašej nabíjacej stanici

1. Zistenie potrieb klientaroadmapa

2. Výber vhodnej nabíjacej stanice

3. Výroba nabíjacej stanice

4. Kontrola kvality a funkcií nabíjacej stanice

5. Zabalenie a expedícia nabíjacej stanice k zákazníkovi

6. Inštalácia nabíjacej stanice, elektro revízia *

7. Spracovanie technickej správy pre účely dotačného systému - zelená úsporám *

* ak je požadované zákazníkom

Chci nabíjecí stanici

Často kladené otázky

Doprava a platba

1. Do ktorých krajín je doprava zadarmo?

Doprava je zdarma do väčšiny krajín EÚ pri objednávke nad 150 eur. V prípade nabíjacích staníc bude objednávka do týchto krajín vždy zadarmo.

Do ostatných krajín stojí poštovné v závislosti na výške objednávky 12 - 29 EUR.

2. Ako dlho trvá doručenie?

Po objednaní nabíjacej stanice EVECUBE je dodacia lehota približne 6 - 8 týždňov do krajín EÚ. Táto doba sa ale môže predĺžiť v prípade zvolenia príplatkových modulov alebo väčšieho množstva nabíjacích staníc.

3. Je možná zľava pri objednaní väčšieho množstva nabíjacích staníc?

Zľavy nie je problém dohovoriť individuálne. V prípade, že by ste mali záujem o väčšie množstvo nabíjacích staníc, neváhajte nás kontaktovať.

4. Je v cene zahrnuté DPH, clo a ďalšie poplatky?

Áno, všetky ceny sú konečné pre krajiny EU. V prípade ostatných krajín je potrebné počítať s prípadnými colnými poplatkami.

5. Dopláca sa za updaty firmvéru?

Všetky updaty sú počas záručnej doby zadarmo. Po uplynutí záručnej doby sú za príplatok.

Zákaznícka podpora

1. Môžem stornovať predobjednávku?

Áno, pokiaľ sa nejedná o zákazkovú výrobu EVECUBE s príplatkovými modulmi, potom je stornovanie predobjednávky je možné.

2. Za akých okolností môžem EVECUBE reklamovať?

Na všetky nabíjacej stanice sa vzťahuje nadštandardná záručná doba 36 mesiacov, alebo je možné si priobjednať predĺženú záruku na 60 mesiacov. Počas tejto doby je možné reklamovať akýkoľvek nedostatok podľa záručných podmienok.

3. Ako rýchlo môžem očakávať odpoveď od zákazníckej podpory?

Zákaznícka podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodín v pracovné dni. V prípade komplikovanejších prípadov môžu naši technici pomôcť vyriešiť problém aj mimo bežného pracovného času. Ak je problém urgentná odporúčame zavolať na našu infolinku +420 722 689 252.

4. Je možné brandové nabíjacej stanice na mieru?

V prípade objednania viac nabíjacích staníc je možné dohodnúť individuálny grafiku a vzhľad ako u nabíjacích staníc, tak i u softvéru.

Radi Vám zodpovieme Vaše otázky

Radi Vám odborne poradíme s každým Vaším dotazom, pripravíme ponuku na mieru. Neváhajte sa na nás obrátiť.

  • +420 722 689 252

    Po - Pia: 8 - 17 hod

  • info@evexpert.eu

    Odpovíme do 24 hod

  • Stupkova 18, Olomouc

    Po - Pia: 9 - 16 hod

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Pred odoslaním tohto formulára nezabudnite vybrať preferované možnosti.

Kontrolný kód

i